2012. október 3., szerda

Új kinézet

Biztosan láttátok már páran, de azért gondoltam megér egy bejegyzést, hogy új kinézetet kapott az oldal. Nem, nem fogom 2 havonta váltogatni, de annyira szerettem volna egy ilyet, csak mikor még elkezdtem a blogolást, akkor még nem tudtam, hogy át tudok egy ilyen bonyolultságú sablont szerkeszteni és a saját ízlésem szerint színezni át az oldalt.

Csak úgy mint az előző design átszerkesztésénél, itt is rengeteg új dolgot megtanultam a honlapszerkesztéssel kapcsolatosan. Új oldalt teljesen magam nem tudnék írni, de átírni valamilyen szinten már igen és ennek annyira örülök! ^^
A legjobb az egészben, hogy mivel magam tanultam meg a gyakorlatban, így jobban megjegyeztem, mintha könyvből olvasva tanultam volna, ahol néha még a szöveg is értelmetlen.
Meg inkább olvasgatom a regényeket a könyvespolcomról, mint a tankönyveket. XD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése