2012. október 14., vasárnap

Könyvbeszerzéseim - 2012. szeptember


Igyekszem valami kis rendszert vezetni a blogomon, amit különböző, állandó posztokkal terveztem.
Nem vagyok benne biztos, hogy milyen posztokat is tudnék állandóan, mondjuk havi vagy heti rendszerességgel írni, ezért apróbbakkal próbálkozom. Nem csinálok belőle titkot, hogy ezek egyben töltelék posztok is, mivel előfordulhat olyan, hogy nem lesz időm olvasni, de azért a blogot sem szeretné elhanyagolni, ezért könnyedebb és remélhetőleg érdekes bejegyzésekkel szeretném addig is frissítgetni.

Az egyik ilyen bejegyzés a havi beszerzéseimről lesz, amiben bemutatom az adott hónapban beszerzett könyveimet, illetve, hogy miért is szeretném elolvasni őket.
A másik poszt – ami még csak tervben van – a már meglévő könyveim bemutatása, és hogy miért szeretném elolvasni őket, illetve, ami még nincs meg, de mégis szeretném elolvasni.

Meglátjuk, mennyire tudom tartani magam ehhez a rendszerhez.



És akkor nézzük a szeptemberi beszerzéseimet! :o)
Szeptember egyik péntekén egy fantasztikus délutánt töltöttem Debrecenben egy kedves mollyal, nirijo18-cal! Miközben ismerkedtünk és beszélgettünk, benéztünk két antikváriumba, majd a Fórumban a Libribe, ezt követően ettünk és a nagy Alexandra boltba is betértünk. Összesen 3db könyvet sikerült így vásárolnom és két leértékelt Karib tenger kalózai DVD-t (imádom ezt a filmet!). :o)
Köszönöm nirijo18! Jó volt személyesen is találkozni, és remélem, hogy máskor is csinálunk egy ilyen jó kis délutánt, amiben nem feltétlenül kell könyveket vásárolni! ;)
Tehát így tettem szert a következő könyvekre:
Neil Gaiman: Amerikai Istenek
Chloe Neil: A lányok olykor harapnak
Chloe Neil: Ha eljön a péntek

Még egy ajándékkönyvet is sikerült vennem a húgomnak, ami nem más, mint Delphine de Vigan: No és Én c. könyve, de ezt nem veszem bele a beszerzésekbe, mert nem sajátom, viszont mivel ajándékba vettem, úgy gondolom érdemes megemlítenem. :o)

Szintén ezen a napon jelent meg és rendeltem meg azonnal a Cor Leonis kiadótól Karen Marie Moning Tündérkrónikák sorozatának 5. részét, az Új nap virradot.

Ajándékba kaptam Grettytől Domokos Gábor Reklámország peremén c. könyvét, amit már nagyon régen szerettem volna beszerezni és elolvasni. Köszönöm itt is Gretty! :D
Gretty értékelését a könyvről ITT olvashatjátok. :o)

Az Egmont Dark kiadó facbookos játékán pedig nyertem egy 3 következőleg megjelenő könyvükre szóló bérletet, így kaptam meg Ilona Andrews Világok peremén c. sorozatának első két részét.

Happolnom is sikerült egy olyan könyvet, amit már egy jó ideje el szeretnék olvasni. Ez pedig Edo Van Belkom Őrjítő éhség c. vérfarkasos könyve.


Összegezve a beszerzett könyvek a következők:
Chloe Neil: A lányok olykor harapnak
Chloe Neil: Ha eljön a péntek
Delphine de Vigan: No és Én 
Domokos Gábor Reklámország peremén
Edo Van Belkom: Őrjítő éhség
Ilona Andrews: Mágikus találkozások
Ilona Andrews: Áradó hold
Karen Marie Moning: Új nap virrad
Neil Gaiman: Amerikai Istenek


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése