2012. október 9., kedd

Karen Marie Moning: Keserű ébredés - Idézetek


– Cruce karperece. Réges-régen készült az egyik nagyra becsült halandó ágyasa számára. Egyfajta védelmet biztosít sok Unseelie és... más kellemetlen dolgok ellen.
– És mi a helyzet a Seelie-kkel? Ellenük is védelmet biztosít?
Megrázta rettentően gyönyörű fejét.
Egy percig elgondolkodtam.
– És a Királyi Vadászok ellen?
– Igen.
– Tényleg? – kiáltottam fel. Már csak ezért is akartam ezt a karperecet.
Amióta hallottam az ördögi kinézetű Vadászokról, már a létük puszta gondolatától is kirázott a hideg, mintha beprogramozták volna sokat üldözött génjeimbe, hogy ettől az Unseelie kaszttól különösen féljek.
– Mi ebben a trükk? – kérdeztem. Hülye kérdés, tudom. Nem mintha elárulná. Egy szavában sem bízhattam. Nem felejtettem el Barrons megjegyzését, hogy a Seelie és Unseelie királyi család tagjait szinte lehetetlen megkülönböztetni egymástól. Bár ez a V'lane, a Tuatha Dé Danaan hercegeként azt állítja, hogy a Seelie Királynő képviseletében keresett meg, erre nincs bizonyítékom, ahogy arra sem, hogy tényleg az, akinek és aminek állítja magát.
– Nincs trükk.
Mondtam, hogy hülye kérdés volt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése