2012. október 25., csütörtök

Karen Marie Moning: Keserű ébredés - Idézetek


A harcon kívül mindent kizártam a fejemből, és küzdöttem.
Küzdöttem a nővéremért, aki egyedül halt meg egy sikátorban. Küzdöttem a nőért, akinek a szépségét elszívta a Szürke Ember, amíg én sült krumplit falatoztam, és azért a nőért is, akit két napja ölt meg, amíg én tehetetlenül, döbbenten figyeltem. Küzdöttem azokért, akiket a Sokszájú Valami ölt meg.
Küzdöttem a kiszáradt emberi bőrdarabokért, amelyeket a szél görgetett végig a Collins Street és a Larkspur Lane közötti elhagyott utcákon. Talán még O'Bannion néhány emberéért is. És küzdöttem azért a huszonkét éves fiatal nőért, aki úgy érkezett Dublinba, hogy egész biztosan tudta, ki ő, de akinek már fogalma sem volt arról, honnan jött, hová megy, és akinek épp most törött le a harmadik rózsaszín körme!

Az alabástrom lándzsahegy szinte szent fénnyel ragyogott a kezemben, ahogy lebuktam, megpördültem, ütöttem és szúrtam. Éreztem, hogy valaki más lettem, és ez érzés volt. Egyszer megpillantottam Barrons döbbent arcát, és tudtam, hogy ha ő így néz rám, akkor tényleg van mit nézni rajtam. Úgy éreztem, érdemes engem nézni. Úgy éreztem magam, mint egy jól felépített, olajozott gépezet, amelynek egyetlen életcélja van: tündéreket ölni.
Jókat, rosszakat. Valamennyit.
És ezt is tettem: irtottam a tündéreket, egyiket a másik után. Lebukik, üt, szúr. Megpördül, üt, szúr. Úgy hullottak, mint a legyek. A lándzsa valódi méreg volt számukra, és valami furcsa, jó érzés öntött el, hogy látom őket meghalni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése