2012. szeptember 14., péntek

Régi-új szerző a Cor Leonis kiadónál

Bár ezt a posztot kissé megkésve írom, mivel már tuti mindenki tud róla, de mivel engem is érdekel a sorozat, amiről szó van, ezért úgy gondoltam megérdemel egy posztot ez az örömhír. :o)


A Cor Leonis kiadó a minap közzétette a honlapján, hogy átvették a Kelly kiadótól Karen Chance Cassandra Palmer c. sorozatát is, így a sorozat folytatódik. :o)
Régi szerző, mert a Kelly kiadó már elkezdte kiadni a sorozatot, és új, mert a Cor Leonis vette át a sorozatot, így ott most új szerzőnek számít. :D




Én magam még nem olvastam el egy részét sem, de a húgom nem olyan régen beszereztem a már magyarul megjelent 3 kötetet és el szeretném majd olvasni. Eddig azért nem kezdtem bele, mert nem tudtam, hogy lesz-e folytatása vagy sem, és ha tetszik egy sorozat, annál rosszabb nincs is, mint hogy nem folytatják a fordítást.
De a Cor Leonis kiadó szerencsére folytatja a sorozat fordítását a mi nagy örömünkre! :D

Örömmel jelenthetjük be, immáron hivatalosan is, hogy Karen Chance és Cassandra Palmer sorozata mától a Cor Leonis kínálatát erősíti!

A következő, Curse the Dawn címre hallgató kötet leghamarabb jövőre kerülhet a boltokba. Érdemes tehát könyvutalványt kérni karácsonyra, mert garantáljuk, hogy lesz mire költeni év elején! ;)
De hogy addig se maradjunk tétlenül, mától szeretettel várjuk a rajongóktól a címötleteket, bannereket, trailereket, és bármit, ami segíthet abban, hogy minél többen megszeressék ezt a sorozatot is.
Természetesen a legjobb bannert és trailert ezúttal is könyvvel jutalmazzuk.
A leadási határidő: 2012. december 31.
A pályázatokat, ötleteket, véleményeket a marketing@corleonis.hu e-mail címre várjuk.

Ez csak a bejegyzés egy "kivanoata", a teljes blogbejegyzést ITT olvashatjátok!
Illetve a versennyel kapcsolatosan ITT is találhattok információkat!

Karen Chance Cassandra Palmer sorozatának eddig magyarul megjelent részei:



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése