2013. február 2., szombat

Bannerek és Team táblák, ahogy én szeretem

Már egy ideje terveztem, hogy kiteszem a saját mini bannereimet és team tábláimat az oldalra, amiket magam készítettem, de mindig csak halogattam. Most viszont, hogy Gretty írt egy mini posztot erről, úgy gondoltam ideje nem lustálkodni, én is felteszem a sajátjaimat, hogy tudjátok őket használni.
Hogy miért készítettem új táblákat, és miért nem volt jó az, amit az interneten találok?
Először is, szeretek ilyeneket készíteni, másodszor pedig ugyan az volt a problémám, mint Gretty-nek, vagyis hogy a magyar íróknak egyáltalán nincs bannerük, illetve a magyar borítók között is vannak olyan szépek, ha nem szebbek, mint a külföldiek. Nem utolsó sorban pedig szinte csak az YA könyveknek, sorozatoknak vannak ilyen pöpec kis bannereik, vagy tábláik, de másfajta könyveket is olvasunk, amiket ugyanúgy vagy jobban szeretünk, mint egy némelyik Young Adoult sorozatot.

Ja igen, mivel nekem kedvenc női szereplőim is vannak, de nekik még nem láttam táblákat, ezért nekik is készítettem egy párat.


(A bannerek 230x30 pixelesek, a Team táblák 150x90 pixelesek, ez utóbbiak lentebb, a bannerek alatt találhatók.)

A lista bővülni fog!

Bannerek

A. O. Esther: Összetört glóriák

Összetört glóriák by A. O. Esther
Összetört glóriák by A. O. Esther


Gaura Ágnes: Borbíró Borbála

Borbíró Borbála by Gaura Ágnes
Borbíró Borbála by Gaura Ágnes


Karen Chance: Cassandra Palmer

Cassandra palmer by Karen Chance
Cassandra palmer by Karen Chance
Cassandra palmer by Karen Chance
Cassandra palmer by Karen Chance


Karen Marie Moning: Tündérkrónikák

Fever by Karen Marie Moning
Fever by Karen Marie Moning


Kerstin Gier: Időtlen szerelem 

Endelstein Trilogie by Kerstin Gier
Endelstein Trilogie by Kerstin Gier
Endelstein Trilogie by Kerstin Gier


Kresley Cole: Halhatatlanok alkonyat után 

Immortals After Dark by Kresley Cole
Immortals After Dark by Kresley Cole
Immortals After Dark by Kresley Cole

Laurell K. Hamilton: Anita Blake, vámpírvadász

Anita Blake by Laurell K. Hamilton
Anita Blake by Laurell K. Hamilton
Anita Blake by Laurell K. Hamilton
Anita Blake by Laurell K. Hamilton
Anita Blake by Laurell K. Hamilton
Anita Blake by Laurell K. Hamilton


Mats Strandberg, Sara B. Elfgren: Engelsfors-trilógia

Engelsfors by Mats Strandberg, Sara B. Elfgren
Engelsfors by Mats Strandberg, Sara B. Elfgren


Nalini Singh: Angyali vadász

Guild Hunter by Nalini Singh
Guild Hunter by Nalini Singh
Guild Hunter by Nalini Singh
Guild Hunter by Nalini Singh
Guild Hunter by Nalini Singh


Nalini Singh: Egy világ – két faj – állandó küzdelem

Psy Changeling by Nalini Singh
Psy Changeling by Nalini Singh
Psy Changeling by nalini Singh
Psy Changeling by Nalini Singh


Richelle Mead: Georgina Kincaid

Georgina Kincaid by Richelle Mead
Georgina Kincaid by Richelle Mead


Team Táblák


Karen Marie Moning – Tündérkrónikák
Team Barrons
Team Ryodan
Team Mac
Team Mac


Nalini Singh – Egy világ – két faj – állandó küzdelem
Team Lucas
Team Vaughn
Team Judd
Team Clay


Nalini Singh – Angyali vadász
Team Dmitri
Team Dmitri
Team Elena
Team Elena
Team Elena
Team Illium
Team Jason
Team Jason
Team Raphael
Team Raphael
Team Raphael
Team Raphael

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése