2012. augusztus 1., szerda

Molyos sorsolás


Imádom Nalini SIngh Angyali vadász (Guild Hunter) c. sorozatát. Barkácsolni is szeretek. Összehizva a kettőt elkészítettem Elena, Raphael és Illium tollait könyvjelzőnk
, majd kihívás formájában versenyt csináltam a moly.hu oldalon.
A kihíváson 37-en vettetek részt, és 25-en küldtétek el nekem a kérdésekre a válaszokat.
Mindenkinek köszönöm a részvételt!

A sorsolásban Serpentina volt a segítségemre (ő húzota ki a nyerteseket teját neki köszönjétek! :D), így ő nem vett részt a sorsolásban, csak plecsnit kapott.
Köszönöm a segítséget Serpentina! :o) :*

És akkor a sorsolás menete képekben:

 És a nyertesek....


Gratulálok a nyerteseknek!
Már írtam nektek üzenetet a molyon. :o)

Akik pedig most nem nyertek, azok se csüggedjenek, mert már elindítottam a második kihívást, amiben 5 tollas könyvjelzőt sorsolok ki.


Sok szerencsét kiívánok!




1 megjegyzés: