2012. augusztus 2., csütörtök

Kresley Cole: MacCarrick trilógia 1. – Szeress, ha mersz!


Fülszöveg:
Esküdt ellenségek, végzetes szerelmek Bosszú: Courtland MacCarrick zsoldosserege háborút indít a zsarnoki kegyetlenségű Pascal tábornok ellen. A csatában Courtland majdnem odavész, de sikerül bosszút állnia a tábornokon szépséges kasztíliai jegyesének elrablásával. Szenvedély: Lady Annalía Tristán Llorente szálfatermetű, barbár fogvatartóját éppúgy megveti, mint a tábornokot, mégis megmagyarázhatatlan vonzalom ébred benne a zsoldos iránt, és ez csak tovább táplálja dühét. Semmi sem állíthatja meg azonban, hogy visszatérjen Pascalhoz, mert ha nem megy nőül hozzá, azzal fivére halálos ítéletét írja alá. Kresley Cole világhírű vámpírsorozata itthon is rajongótáborra lelt. A MacCarrick fivérek-trilógia a számos országban sikerlistás írónő romantikus sorozata, amely nem kevésbé veszélyes, sötét és szenvedélyes, mint vámpírkönyvei.



Az írónő Halhatatlanok alkonyat után c. sorozatának minden kötetét olvastam, ami magyarul megjelent, és imádom. Gondoltam elolvasom a másik sorozatát is.
Tudtam, hogy nem olyan, mint a halhatatlanos sorozata, de azért ennél jobbra számítottam.
Számomra túl tömény volt szerelmi szál, olyan túl sok volt. Ici picit történelmi is volt, de a fő hangsúly Courtland és Annalía civakodásán, majd később egymás utáni vágyódásán volt. Néha mutatták, mi van éppen Aleix-szel, de ezt leszámítva semmi extra nem volt a történetben.
Nagyon érdekesnek tartottam, hogy Lady Annalía, ahhoz képest, hogy mindig is úrhölgynek nevelték, nagyon talpraesett volt és ezt folyton a származásával magyarázta az írónő. Azért valljuk be, attól mert valaki hevesebb vérmérsékletű felmenőkkel büszkélkedik, még nem lesz egyből egy harcos amazon.
Ami még zavart, az Lady Llorente folytonos hisztije volt. Egy idő után már kezdtem unni, de nagyon. Erre rátett még egy lapáttal, hogy Courtland mindig úgy viselkedett, mint egy barbár és még meg volt sértődve, ha Anna meg is mondta neki.
Komolyan elgondolkoztam kétszer is, hogy abba hagyom. De lévén szó Kresley Cole könyvérő, becsülettel végig olvastam, ugyanis ő az egyik kedven írónőm.

Éreztem a stílusán, hogy valóban egy Cole könyvet olvasok, mert igazából, bár barbár skótokról és egy elkényeztetett Lady-ről volt szó, nekem mégis egy valkűr-vérfarkas párost juttatott az eszembe. (Talán nem is véletlenül?)


Összességében nézve viszont mégis szerettem olvasni. A vége persze kiszámítható volt, mégis annyira meghatott. Az nagyon tetszett. Így mivel a vége jól sikerült (szerintem) és a kedvenc írónőmről van szó, meg a borító is tetszik 3,5*-ra értékelem a könyvet.

Azért majd a folytatására is sort kerítek egyszer. :o)

A könyv adatai:
Kiadó: Ulpius-ház
Sorozat: MecCarrick trilógia
Terjedelem: 430 oldal
Fordította: Darvas Eszter
Kiadás éve: 2010
Bolti ár: 3499 Ft
Borító: 4*


A sorozat részei:
1. Szeress, ha mersz!
2. Szeress, ha akarsz!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése