2012. augusztus 9., csütörtök

Kövi Szabolcs


Kövi Szabolcs
Bár Kövi Szabolcs nem író vagy költő, de hihetetlenül szép és megnyugtató relaxációs és meditációs zenéket/albumokat komponál.
Őszintén bevallom, mostanában nem hallgattam egyik albumát sem, de lemezeit féltett kincsként őrzöm.
Mindegyiket imádom, bár a gyűjteményem még hiányos. Ha azonban mégis választanom kellene a meglévők közül, akkor a Varázslat és a Megaptera, a bálna éneke a kedvencem.
A Varázslat c. lemeze a Szertártas nevet viselő sorozatának harmadik része. Valóban olyan érzés, amikor hallgatom, mintha magam is egy elvarázsol erdő közepén lennék a
tündérek és varázslók között lennék. Nagyon megnyugtat, ellazít és teljesen feltölt. Legfőképpen ékszer készít közben szoktam hallgatni.

A Megaptera a hosszúszárnyú bálna latin neve. Én imádom a bálnák hangját, egyszerűen megbabonáz, akár órákig tudnám hallgatni őket. A lemezen hallható bálnahang az Olasz Rádió archívumából származik, melyre Szabolcs „ír hangulatú, misztikus meditatív zenét” komponált. Valami varázslatos.
Ezt a lemezt mindig tanuláskor hallgattam, mivel rájöttem, hogy nagyon sokat segített a koncentrálásban és a memorizálásban. Volt, hogy naponta 3-4  alkalommal is végighallgattam.

A további lemezek leírásai megtekinthetők Kövi Szabolcs hivatalos honlapján, ahol a bal oldali sávban bele is lehet hallgatni mindegyikbe.

Részemről csak ajánlani tudom mindenkinek, aki a rohanó hétköznapokban kikapcsolódni, vagy legalább ellazulni vágyik, akár csak fél órára.

Ó igen, amiért eszembe jutott kedvenc meditatív zenekomponálómról írni, az az egyik hírleve, amiben többek között egy akció is szerepelt.
A bookline oldalán most augusztus 31-éig 20% kedvezménnyel vásárolhatók meg Szabolcs CD-i.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése