2012. október 29., hétfő

Az első dedikált könyvem! :)


Még mindig vigyorgok, mint a vadalma és el sem hiszem, hogy megvan az első dedikált könyvem, pedig minden adandó alkalommal kinyitom és végigsimítom.
És nem is lehetett volna ennél jobb könyv az első példány, mint az egyik legkedvesebb írónőmtől való egy kedvenc könyvem, ami nem más, mint Nalini Singh Angyalvér c. regénye.
De kezdem az elején. Graylipus írta a molyon, hogy Nalini megy a Frankfurti könyvvásárra, majd azt is, hogy Bécsbe is ellátogat egy kis könyvesboltba egy dedikáló estre. Azt is írta, hogy ő bizony elmegy és Gretty pedig vele tartott. :)
Én félszegen, de végül minden bátorságomat összeszedve megkérdeztem Grettyt, hogy elvinné-e az én példányomat is. Le nem tudom írni, hogy mennyire boldog voltam, mikor igent mondott. :)))) Rögtön csomagoltam is és még aznap postára is adtam a könyvecskémet. Ezek után
csak vártam, hogy elmenjenek, és jól érezzék magukat helyettem is. :)
Izgatottan vártam mind a könyvemet, mind pedig a beszámolóikat. Mondanom sem kell, hogy olyan jól megírták a posztokat, hogy úgy éreztem, én is ott voltam.
Graylupus beszámolóját ITT olvashatjátok, a Grettyjét pedig ITT és ITT.

Én pedig még mindig nem hiszem el, hogy van egy dedikált könyvem Nalinitől és ezt Grettynek köszönhetem, no meg Lupinak, hogy felvetette az ötletet, hogy menjenek ki!
Köszönöm csajszik!!! :)))))))))))))))



Ui.: Ígérem, hamarosan lesz könyvértékeléses bejegyzés is. ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése