2013. július 16., kedd

Hamarosan játék!

Hamarosan 1 éves lesz a blog, amit könyves nyereményjátékkal szeretnék megünnepelni. :o)

A Molyon indítottam egy szavazást arról, hogy melyik, hogy melyik könyv legyen az és a legtöbben Vivien Holloway (@Wee) Pokoli szolgálat c. könyvére voksoltatok.


Természetesen meg kell majd dolgoznotok érte egy kicsit, hiszen ahogy mindig mondom, mégis csak egy könyvről van szó. Szerintem idézetes kitalálós lesz, amit már több blogon is láttam, és ami nekem nagyon tetszett. Nem, nem a Pokoli szolgálatból lesznek az idézetek, hiszen nyilván nem olvastátok még, vagy legalábbis nem sokan. De hogy melyekből, az titok, de annyit súgok, hogy a kedvenceimből. ;)
Ja, dátum... a játékot augusztus első vagy második hetére tervezem, de ez csak 90%, még változhat.


2 megjegyzés:

  1. Úúú játszok! Már úgyis kíváncsi vagyok nagyon Vivi könyvére!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várlak szeretettel augusztusban, meg addig is! :D Én imádtam Vivi könyvét és gyakorlatilag 2 nap alatt kiolvastam. :o)

      Törlés